Leyla ile Mecnun ekibi “Ben de Özledim” ile ekranlara dönüyor

Geçtiğimiz haftalarda yayından kaldırılan Leyla ile Mecnun ekibi Star TV’de yayınlanacak olan Ben de Özledim dizisiyle tekrar ekranlara dönüyor…
 TRT tarafından yayından kaldırılan fenomen dizi Leyla ile Mecnun’un yapımcısı ve senaristi Onur Ünlü, yeni bir dizi için Star TV ile anlaştı. Milliyet gazetesinden Ali Eyüboğlu’nun yaptığı habare göre; Onur Ünlü liderliğindeki dizi ekibi ekibi, Star TV için ‘Ben de Özledim’ isimli bir dizi çekecek. 
Yeni dizinin ekim ayı başlarında yayına başlaması bekleniyor. Diziye “Leyla ile Mecnun” ekibinden başka hiçbir oyuncu dahil edilmeyecek ama kadın oyuncular değişecek. Ferdi Tayfur hayranlığıyla tanınan Onur Ünlü’nün yeni diziye  “Ben de Özledim” ismini vermesi de göze çarpan başka bir ayrıntı.

via Ben de Özledim İzle http://feedproxy.google.com/~r/sosyal-medya/~3/SkU3rfmk_nM/leyla-ile-mecnun-ekibi-ben-de-ozledim.html

Leave a Reply

